Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe begin ik met het maken van een app?

Ik wil dus een android app maken in Java , ik kan al Java maar ik heb geen idee hoe ik nu moet starten met een app maken..
Nu heb ik op internet gezien hoe het moet , maar ik vind dat niet handig en heb liever een Nederlandstalig boek.

Heeft iemand een goed boek wat je leert apps te maken , onthoudt dat ik al Java kan dus dat hoef ik niet te leren. Het hoeft niet perse een boek te zijn , het mag ook op internet maar het liefst een Nederlandstalige methode.

Sorry voor eventuele spelfouten.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
734
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat ik niet goed snap is dat je al jaren ervaring hebt met Java, maar niet weet hoe je een app maakt? Wat heb je dan al die jaren zitten doen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je komt niet echt al te ervaren over. Als je gewoon connectie kun maken met je telefoon, en eventueel aan de hand van een simulatieprogramma je programmas op de PC kunt testen heb je toch alles wat je nodig hebt?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het tijdschrift Computeridee! is overlaatst met een interessant artikel gekomen hieromtrent. Misschien kan dit je wat verder helpen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou het met de SDK van Google doen http://developer.android.com/sdk/index.html
Dat gaat veel makkelijker denk ik ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding