hoe kan ik bij Word aangeven bij welke pagina ik de paginanummer wil beginnen?

Ik weet dat dit mogelijk is en kan me herinneren dat ik het in de les heb geleerd, maar ik ben het helemaal vergeten, kan iemand mij aub helpen? het is voor een belangrijk verslag(!)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja eerste pagina afwijkend is mij al bekend, maar ik heb geleerd vanaf welke pagina je de nummering kan instellen en dat kan ik nu nergens vinden

Antwoorden (1)

Ga naar invoegen dan in de kolom koptekst en voettekst klik op paginanummer en ga naar opmaak paginanummers hier kan je instellen bij welke pagina hij moet beginnen. Kijk hier als je het niet kan vinden een afbeelding ;) http://puu.sh/3jb28.png