Ik wil als beginner leren programmeren in ASP.Net in combinatie met C# en MS SQL. Welk boek is hiervoor het meest geschikt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou naar de bieb gaan en daar 1 of 2 boeken per techniek lenen, je kan dan zelf bepalen waar je instapt en welke boeken het beste passen bij jou leermethode. De prijs van 1 goed leerboek is vaak hoger dan een jaarabonnement van een bieb. Success!

Antwoorden (3)

Als je iets van programmeerervaring hebt en goed Engels spreekt, kun je de MCTS boeken van Microsoft pakken als zelfstudie, hier hoort een examen bij, en dan ben je nog gecertificeerd ook! Zoek anders een boek waarin Entity Framework en MVC behandeld worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de beste ervaring met de boeken van Apress, als het om Visual Studio producten gaat. Ik adviseer je Beginning ASP .NET 4.5 in C#

http://www.bol.com/nl/p/beginning-asp-net-4-5-in-c/9200000001188824/
rose
10 jaar geleden
Ik heb mezelf veel aangeleerd en daarbij ook geleerd niet al te snel op aanbevelingen van anderen af te gaan ;-). Iedereen heeft namelijk een eigen lees- en leerstijl. Kwalitatief kun je dus enkel boeken selecteren op de onderwerpen die jij MOET leren. Daarna is het een kwestie van kijken hoe het boek je bevalt. De meeste goede uitgevers hebben wel een hoofdstuk online staan zodat je aan het boek kunt proeven.