is er een site of iets anders waar mensen graag iets voor je maken met photoshop gratis?

iemand die ik ken die wil graag een Logo. ik ben het beetje verleerd en weet zelf ook niet iemand die het miss voor hem wil doen. dus is er miss iets ergens waar mensen zoiets graag voor je doen ? miss klinkt het raar ,maarja je weet nooit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Os dit iets? Wel een Amerikaanse site: http://www.photoshoprequest.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stuur me anders een pm dan kan k kijken of ik wat kan betekenen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Illustrator lijkt me een betere optie om een logo mee te ontwerpen.

Antwoorden (1)

Ik heb ook nog nooit gehoord van een website of organisatie die gratis logo's maakt. Wat je wel kan proberen is een student te vinden die dit als schoolopdracht wil maken. Bij erg veel opleidingen krijgen ze les in photoshop.