Waar vind ik een goed PHP contactscript voor mijn website?

Ik heb het hele internet afgezocht naar een goed php script maar iedere keer werkt het niet. Weet iemand een script dat goed werkt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

if(isset($_POST['submit'])) {

$naam = $_POST['naam'];
$email = $_POST['email'];
$bericht = $_POST['bericht'];
$ip = $_POST['ip'];
$email_mij = "jouwemail@adres.nl";
$page = $_POST['page'];
$message = "$naam liet het volgende bericht achter:\n\n---\n\n$bericht\n\nIP adres: $ip\n\nop de pagina: $page\n\nEmail adres: $email";

mail("wappie@solcon.nl", "Contactformulier", "$message", "From: noreply@boobytrapmedia.nl");

} else { ?>

Naam:
E-mail adres:
Bericht:

Toegevoegd na 2 minuten:
Je moet alleen je eigen email adres invullen, ik ga er vanuit dat je wel wat verstand hebt van PHP

Maar als ze allemaal niet werken...
*ondersteunt je host wel PHP?
*is je bestand extensie wel .php in plaats van .html?

Toegevoegd na 3 minuten:
En niet vergeten om de enkele quotes ' te veranderen want goeie vraag maakt hier andere van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je snelle reactie. maar hoe kom ik er achter of de host php ondersteunt. Het script heb ik zojuist gebruikt en krijg het bericht verzonden maar mijn mailbox heeft niets ontvangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem contact op met je host. Het lijkt erop dat php werkt maat dat de mailfunctie niet ondersteund wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oja, en de standaard vraag: heb je al in de spam map gekeken?