Ik wil graag een betaalsysteem op mijn site, welke is goed en goedkoop?

Nu moeten mensen zelf een overschrijving doen als ze iets willen kopen, ik wil wel zo'n pay-pall en ideal ikoontje zodat het wat gemakkelijker wordt.. Tevens lijkt me zo'n winkelwagentje in beeld ook handig. Iemand enig idee hoe ik dit op de site krijg en welke het minste transactiekosten met zich meebrengt? Ik maak de site in XsitePro, daar kan ik Html aan toevoegen als dat nodig is...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (4)

iDEAL is vrij prijzig.
Ongeveer 200 euro startkosten, 0,50 cent transactiekosten + 25 bijdrage per maand aan je bank.

PayPal bied goedkopere oplossingen.
Webshops kunnen nooit draaien op alleen HTML, altijd PHP icm. MySQL.

Wellicht kun je eens overwegen om diensten bij TargetPay af te nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor kleine transactie aantallen is waarschijnlijk een payment provider de beste opties. Zij regelen dan de technische kant en jij netaalt alleen per transactie.
Zelf heb ik hiervoor ervaring met sisow maar targetpay is ook een optie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook deze https://www.targetpay.com/ gebruiken. Hij is makelijk én goedkoop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de webshops die ik oplever lever ik standaard de betaalmodules van Sisow (EPAY) af.
Sisow heeft geen opstartkosten, en geen contractkosten/abonnement per maand oid.
Ideal kosten zijn gewoon 45 cent per transactie (btw vrij) en ze hebben voor een groot aantal webshop systemen kant en klare plugins voor je gemaakt.
Inladen en klaar!

Veel modules hebben ook de mogelijkheid voor de buitenlandse varianten van Ideal, BanContact/MisterCash (België) en DIRECTebanking/SofortBanking (o.a. Duitsland) wat erg handig is als je ook klanten uit het buitenland wil kunnen bedienen.
Sisow heeft ook Paypal en een email Ideal (EBILL) variant waarmee je een klant een email kan laten sturen met een betaallink er in, ideaal voor (bij)betalingen buiten de webshop om bijvoorbeeld.
Ook is het mogelijk een achteraf betaalmogelijkheid (ECARE) bij ze af te nemen waarbij Sisow jouw klant de mogelijkheid geeft om achteraf de factuur te voldoen. Binnen 15 dagen heb je dan geld op de rekening staan en Sisow gaat achter de klant aan als deze de factuur niet zou betalen. Hiermee kan je dus aan de wettelijke verplichting voldoen om minimaal 1 achteraf betaalmethode te hebben kan voldoen zonder grote risico's.
Sisow betaalt snel uit, binnen 3 dagen heb je de boekingen op je rekening staan.

Kortom, goed en goedkoop! ;-)

Toegevoegd na 3 minuten:
Kijk voor een winkelwagen eens naar opencart, goed bedacht systeem met volop mogelijkheden, goede Nederlandse support via fora en talloze uitbreidingen om het zo te krijgen als jij het hebben wil.
Installatron heeft het ook in het programma, waarmee het installeren een kwestie van 10 minuten is!