Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn Wordpress blog weer online?

Ik heb een beetje zitten stoeien in de bewerker van plugin 'Cookie Law Info', omdat ik dus iets wilde veranderen.

Maar nu doet mijn hele blog het dus niet meer. Het gaat om www.etendehuisvrouw.nl

Ik krijg deze foutmelding:

Fatal error: Cannot redeclare cookielawinfo_print_admin_page() (previously declared in /public/sites/www.etendehuisvrouw.nl/wp-content/plugins/cookie-law-info/admin/cli-admin.php:26) in /public/sites/www.etendehuisvrouw.nl/wp-content/plugins/cookie-law-info/admin/cli-admin-page.php on line 576

Maar wat ik ook probeer te veranderen binnen WP, als ik iets, wat dan ook, doe of aanklik krijg ik een witte pagina met deze foutmelding.

Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
789

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zou wordpress opnieuw kunnen installeren op je server en dan al je (als je dit gedaan hebt) je backups terug zetten. Hoe backuppen precies in zijn werk gaat weet ik niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gooi deze map weg of hernoem hem naar iets anders, als het goed is werkt je site dan weer
/public/sites/www.etendehuisvrouw.nl/wp-content/plugins/cookie-law-info/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding