Hoe vind ik de beste en goedkoopste web 2.0 developers?

Ik wil een web 2.0 applicatie laten maken en zoek daarvoor goede en goedkope developers.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (5)

Dat ligt totaal aan wat je wil en wat je al hebt. Ik raad aan om goed na te denken over wat je wil en dit op papier te zetten. hier na kan je bedrijven (ff een google search doen) vragen om offertes. kan je ze ook tegen elkaar uitspelen ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://www.rentacoder.com

Zo zijn er meer van dat soort sites. Je kan opgeven wat je opdracht is en wat je budget is. Dan kan men tegen elkaar opbieden om je klus te doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je goede EN goedkope web 2.0 developers zoekt zul je nog even moeten zoeken denk ik
Alle waar is naar zijn geld al zijn er natuurlijk ook die het een beetje overdrijven.
Verder is het inderdaad wat je precies zoekt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je geeft aan dat je opzoek bent naar een WEB 2.0 developer.
Maar dan aan jouw even de vraag wat zie jij, dus voor jouw site, als WEB 2.0 element(en)?
Web 2.0 houd in (buiten vormgeving) dat het content door bezoekers/ gebruikers van de site gegenereerd word. Een voorbeeld daarvan is deze site.
Je zult dus goed op een rijtje moeten zetten wat de eisen voor de site zijn.

Verder kun je eens op www.sitedeals.nl kijken daar kun je een hoop scripters/ developers vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geld en kwaliteit gaan (meestal) hand in hand. Hoe meer budget je beschikbaar hebt hoe beter de partij die je huurt wordt.
Je moet voor jezelf dus uitmaken met welke kwaliteit je genoegen neemt en een partij vinden die daarbij past.
Wil je een basic community-site zonder al te veel ingewikkelde dingen kan je wat laatste jaars studenten zoeken.
Wil je echter zeker weten dat je een top-product neerzet kan je beter wat dieper in de buidel tasten en dan in een keer een geweldig product laten neerzetten door een ervaren partij.