Wat is een goed en ook goedkoop bewerk programma voor je gezicht ?

Ik maak foto's van mensen in mijn studio, maar ik wil vaak gemakkelijk iets zoals puistjes verwijderen en de ogen lichter maken. De programma's die ik heb gezien zijn erg prijzig. Ik zoek iets rond de prijs van 50 euro. Iemand tips? Ik gebruik nu picasa voor de puistjes (retoucheren knop) maar vind dit best onhandig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt een studio, dan ga ik ervan uit dat je geld krijgt van je klanten, dan ga ik er ook van uit dat je een pro bent, wil je dan niet ook een professioneel programma? Zelf weten zelf baas natuurlijk, maar programma's als photoshop leveren vaak betere kwaliteit...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eerst Gimp eens, zoals san16 terecht adviseert. Dat kost je niets en het doet in heel veel opzichten echt niet onder voor pakketten die een hoop geld kosten.

Het beste antwoord

Mischien via het fotobewerkingsprogramma Gimp.
Het is nog gratis ook.

Gr. san16
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gratis maar niet goedkoop, zullen we maar zeggen. Prima advies! Ik gebruik het graag, hoewel ik er in het begin even aan moest wennen. +1

Andere antwoorden (3)

Paint Shop Pro is een goede aanrader. Ik werk er al jaren mee. Is nu in de aanbieding bij Bol.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
one click makeover is denk ik wat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou ook Portrait Professional kunnen proberen. Werk ik al jaren tot volle tevredenheid mee en kost momenteel slechts €23,00
http://www.portraitprofessional.com/