Hoe kan ik in een HTML form, het mailto adres kiezen uit een keuze lijst in datzelfde formulier?

Het idee is om een tweede e-mail adres toe te voegen aan de mailto lijst. bcc=tweedemail is geen probleem, probleem is dat tweedemail moet de value zijn van name=UserID uit het keuzemenu in het formulier zelf.

Anders gesteld, Hoe kan ik een variable uit een form in de mailto plaatsen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ik heb hem even snel voor je gemaakt:

Dit in je plaatsen en ervoor zorgen dat je
de id formulier heeft en
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Top dankjewel, maar zoals ik de code zie, lijkt het erop dat het resultaat alleen de userID wordt achter het action attributen zonder het woord "mailto:" Want ik probeerde er zelf er nog een vaste bcc en een subj achter te plaatsen maar kon te mailto: term nergens vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh ja ik zie het, sorry. de variabel moet dus een email adres zijn, wat tussen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
moah we werken intern met lotus notes dus het zijn alleen de userID's die we gebruiken om naar te mailen. geen echter e-mail adressen. En als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. Ik ga het nu proberen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er was nog wat gepuzzel nodig, maar het was geen al te erg antwoord, kon beter, kon slechter, er was iig een antwoord.