Is er een mogelijkheid een .mfi bestand de converteren naar een avi of iets dergelijks?

Ik heb een programma waarmee je videobanden naar je PC kan zetten, (MAGIX videorecorder), dit zijn .mfi bestanden, is er een mogelijk heid dit aan te passen naar avi of iets dergelijks zodat ik het ook met een gewone speler (windows media player / VLC media player) kan afspelen? Aangezien ik niet overal MAGIX op heb staan.

Ik heb op internet zelf niet veel kunnen vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor het antwoord op deze vraag ben ik eens op inetrnet op zoek gegaan.
Tijdens het proces van overzetten wordt op een bepaald moment, VHS copy Assistent geopend.

Hier staat een optie "voor mobiele apparaat exporteren", kan je hier niet het bestand exporteren naar een ander formaat ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zou Format Factory dat ondersteunen?
Ik adviseer om het eens te proberen.