Hoe zet je een youtube playlist om naar mp3?

Hallo,

Er zijn een aantal playlists op youtube waar ik vaak naar luister. Nu ga wil ik deze liedjes graag ook op m'n mobiel zetten. Is er een manier waarop ik deze playlists eenvoudig naar mp3-bestanden omzet i.p.v dat ik de liedjes in deze playlists allemaal een voor een moet downloaden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (3)

http://www.makeuseof.com/dir/youtube-playlist-downloader-download-song-youtube-playlist/

Met dit programma kan je complete lijsten omzetten en downloaden naar mp3, dus alles 1 in keer downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan naar youtube converter gaan. dan moet je de link in het balkje plaatsen en dan downloaden en dan staat het tussen je bestanden.

http://www.youtube-mp3.org/nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google is overigens wel begonnen met het blokkeren van zulke converters. Er zijn een 3tal methoden die kunnen werken.
1. Online converters die nog wel werken
2. Youtube2mp3 software
3. Audio uitgang aansluiten op je audio ingang en recorden.
Voor meer informatie kun je deze blogpost bekijken: