Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik zorgen dat mijn kleur niet verandert van Indesign document naar PDF-document? HELP!

Ik zit met een enorm probleem. Ik ben al weken bezig met een document wat ik aan het maken ben met indesign. Ik moet het via de computer versturen dus de printer komt er niet aan te pas. Nu wilde ik het document exporteren naar PDF omdat ik het op die manier kon sturen.

Tijdens het exporteren veranderen alle kleuren! Ik heb echt al vanalles geprobeerd zoals het uitzetten van 'geen kleuromzetting' en ik heb alle rgb-stalen verandert naar CMYK. Kan iemand mij aub helpen, het moet zometeen namelijk al ingeleverd worden (18.00 uur)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als niets meer helpt: printen, inscannen (als pdf) en opsturen. Al weet ik natuurlijk niet wat de kwaliteitseisen zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het echte probleem zit erin dat je waarschijnlijk geen kleurechte monitor hebt, dus dat je op het scherm de kleur helemaal niet correct kunt inschatten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding