Hoe moet ik wordpress importeren via filezilla?

Ik heb mijn Host geupgrade zodat hij php ondersteundend is. Ik kan dus aan de slag.
Ik heb een nederlandse versie van wordpress gedownload.
En wat nu? ;-) Kan iemand mij dit stap voor stap uitleggen hoe ik het aan de prata krijg? Als ik er eenmaal in zit dan komt het wel goed!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Stap voor stap:
- log in bij je webhosting bedrijf
- maak met je admin-account een mySQL database aan en noteer de inloggegevens
- unzip WP
- plaats de WP-bestanden mbv Filezilla op je webdomein
- als alles is geupload, ga je naar je homepage
- volg op de homepage alle install-instructies van WP
- vul de inloggegevens van de mySQL database in

en je bent helemaal klaar! Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank.. Ik heb het gedaan maar gebeurd niks. sowieso niet als ik op www.domeinnaam.nl klik of de /wordpress erachter. Dan krijg ik een blanco pagina..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je wordpress in een map geplaatst? Dan is dat de locatie waar je wp kan vinden. Andere optie: veel webhosting partijen plaatsen default een index.htm met een tekst als "dit domein is geregistreerd voor een klant". Als er nog een index.htm(l) bestand op je website staat, dan kun je die mbv filezilla verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank ik ben een stap verder maar krijg nu dit Sorry, but I can't write the wp-config.php file.. en d ehele code dat ik die handmatig kan doen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet zo'n probleem toch? De tekst staat helemaal voor je klaar. Plakken in notepad en het bestand de titel wp-config.php geven. Uploaden en klaar. Daarna draait WP zonder verdere ftp-inspanningen. Succes!