Hoe kan ik mijn WLMP bestanden alsnog samenvoegen in een nieuw project?

Hallo allemaal,

Voor mijn opleiding Pedagogisch Werker ben ik bezig met een eigen klokhuis aflevering. Voor deze aflevering heb ik inmiddels 2 interviews met een duur van 2 uur weten te verkorten in windows live movie maker. Ik heb nu dus 2 aparte bestanden met een WLMP bestandstype.

Nu wil ik deze 2 bestanden graag in een compleet nieuw windows live movie maker project toe voegen, maar wanneer ik dit probeer zijn ze niet eens te vinden. En wanneer ik de computer op 'alle bestanden' laat zoeken krijg ik wel de mogelijkheid om de bestanden toe te voegen in het nieuwe project maar vervolgens krijg ik de melding : ' movie maker ondersteunt het geselecteerde bestand niet'. Terwijl het gewoon een WLMP bestand is dat ik dus in windows live movie maker toe wil voegen.

Ook heb ik geprobeert om eerst mijn projecten op te slaan middels : 'film opslaan -> aanbevolen voor dit project' zodat het mogelijk een ander bestandstype werd en het wel zou lukken. Maar wanneer ik dit probeer blijft het opslaanproces bij 0% steken, zelfs na een uur tijd. Dat lijkt me sterk dat dat zo hoort want het bestand is maar 8 kb.

Mijn vraag is dus of iemand een oplossing voor mij heeft zodat ik alsnog de bestanden bij elkaar krijg gevoegd.

MVG,

Rolf Buunk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

.WLMP is een extensie voor een project. Je moet beide bestanden (Die twee .WLMP)opslaan als een videobestand(.avi/.mpg/.wmv etc), dan een nieuwproject openen en dan de beide videobestanden invoegen.