K ben op zoek naar een duidelijke uitleg (tut) over hoe je gemakkelijk een bewegende afbeelding kunt maken...alvast bedankt! ;) wie helpt?

...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je een animated GIF-afbeelding bedoeld. Daar is software voor. Jaren geleden gebruikte ik bijvoorbeeld 'GIF construction set trial version' om digitale kerstkaarten te maken. Als je googled op 'animated gif freeware' krijg je veel resultaten. Je kunt bijvoorbeeld 'Beneton Movie GIF' of unfreez proberen.

Toegevoegd na 4 minuten:
De stappen die je moet nemen zijn vrij makkelijk:
-Teken de afbeeldingen die je aan elkaar wilt plakken
-importeer ze in je programma
-stel de stelheid in waarmee het moet worden afgespeeld en of het continu moet doorlopen

Je kunt ook een scene uit een film omzetten naar een GIF. Ook daar is software voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hartelijk bedankt voor de moeite...het is me gelukt! ;)