Hoe kan ik youtube video's in windows movie maker zetten?

Hoi, ik heb een youtube downloader gedownload en daarmee kan ik ook video's downloaden, maar hoe zet je ze in windows movie maker?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.2K

Het beste antwoord

Je hebt helemaal gelijk: met Windows Movie Maker kun je geen MP4-bestanden bewerken. (Wel met Windows Live Movie Maker, maar dan moet je Vista of Windows 7 als besturingssysteem hebben.

Je kunt een paar dingen doen. Op de YouTube Downloader zit het tabblad Converteren. Als je daarop klikt, kun je instellen naar welk bestandstype je de MP4-video wilt omzetten. Kies je daar b.v. voor avi, mpeg of wmv, dan krijg je een bestand waar Movie Maker wél mee overweg kan. Maar het converteren levert kwaliteitsverlies op, dus dat kun je beter niet doen.

Ook kun je de betaalde versie van de YouTube Downloader aanschaffen, want dan kun je wel meteen bepalen welk bestandstype je wilt hebben.

De beste oplossing: installeer de gratis Gemist Downloader
http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/
Ga naar het tabblad "Een video van YouTube downloaden", plak de link naar de video (die onder de video bij "Delen" staat) in het venster en klik op Verder. Op de volgende pagina kun je wél aangeven naar welk bestandstype je de video wilt omzetten. Kies dan dus voor avi, mpeg of wmv.
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
super bedankt! het is gelukt :-)

Andere antwoorden (1)

Je download de video, slaat 'm op, gaat naar window movie maker klikt op bestand openen en dan heb je het bestand in movie maker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee zo makkelijk gaat dat niet... dat lukt niet