Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom laat Frontpage 2003 de opgebouwde webpagina regel voor regel zien, in plaats van de weergave zoals hij internet te zien is?

Ik gebruik CSS templates en werk met Frontpage 2003. Zomaar van de een op de andere dag is de weergave verandert, zowel in 'ontwerpen' als in 'voorbeeld' (zie meegestuurde afbeelding). Het merkwaardige is dat ik nog een andere webpagina onderhoud en daar is het wel goed, dus inclusief de achtergrondkleuren e.d.

Heb ik in een onbewaakt ogenblik een instelling anders gezet of iets dergelijks? Ik heb lopen puzzelen maar ik ben er niet achter gekomen. Hopenlijk loopt er hier een wizard rond, die zegt, o, dat moet je zo en zo doen! Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
655

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit geeft aan dat de CSS niet geladen wordt.

Ergens heb je de locatie van je CSS bestanden aangepast. Dus OF de gelinkte file is verplaatst, OF je hebt bij dit project een instelling voor gelinkte bestanden aangepast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heeft misschien te maken met je ftp verbinding. Instellen op binair of ascii levert een andere presentatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding