Goed Bewerk programma voor foto's?

Weten jullie een goed, gratis voor bewerk programma voor foto's? Het liefst ook iets waarmee je je foto's in zo'n film rolletje kan doen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even wat te weinig gegevens om je vraag te beantwoorden:
Voor welk besturingssysteem ?
Windows ? macintosh ? Linux ?
En welke versie van het besturingssysteem ?
winvista ? winxp ? win7 ? win2000 ? et cetera. En hoeveel geheugen heb je vrij ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je er niet veel sjoege van hebt en alleen eenvoudige bewerkingen wilt doen: irfanview
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Picasa 3. Prima programmatje. Gewoon doen, te downloaden bij picasa.

Antwoorden (6)

GIMP is daar een heel mooi programma voor, dat lijkt op Photoshop maar is gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Photofiltre studio X
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het open source pakket: Paint.net

Kost niks en is vergelijkbaar met Photoshop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkt prima: PICASA 3. Gewoon proberen.Te downloaden op Picasa
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.pixlr.com/editor
hier kan je ook in lagen werken

www.picnik.com
deze is ook wel leuk, maar niet echt super
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Photoshop is het enige echt goede pakket, gimp is een kriem en totaal onlogisch, en piant.net is een verbeterde versie van paint, het werkt wel ok maar ik blijf liever bij photoshop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gimp is onlogisch voor photoshop gebruikers. Je vergeet echter dat gimp gemaakt is door/voor tekenaars, gimp ook alle photoshop brushes en alles aankan, dus uiteindelijk veel meer functionaliteit heeft. ik ken genoeg pro's die liever onder gimp werken, het is maar net wat je gewend bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga hier geen discussie over voeren, het kan me helemaal niet schelen door wie het gemaakt is en vooral voor wie. Het is en blijft een kriem, toegegeven; ik ben photoshop gebruiker sinds versie 3 dus ik heb een bevooroordeelde houding. Daarentegen heb ik regelmatig gebruik moeten maken van gimp op werkplekken en ik ga daar dus nooit vrienden mee worden. Maar ik ben blij voor je dat in jouw kringen gebruik word gemaakt van het 1000 euro goedkopere gimp.