In welk programma kan ik t beste een (algemene) website bouwen?

Ik heb t volledige pakket van MS office (2010) en heel Adobe CS5 tot mijn beschikking.
Ik wil een commerciele website maken en wil graag weten met welk(e) programma('s) ik dat het beste kan doen.

Website inhoud:
Meerdere pagina's
Afbeeldingen
Interactieve google maps locatie( is geen must)

Alle fotos en lijntjes e. D. Kan ik natuurlijk maken o. A photoshop of illustrator.

Ik wil het liefst zo min mogelijk werken met html/css en dergelijke codes. Maar wil t wel allemaal zelf kunnen maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (8)

zover ik zie ben je een basis en wil je iets gemakkelijks

eerst html codes opzoeken dat is de basis
Daarna is er Visual basics wat je verder kan helpen
Als je hulp nodig hebt zeg je het effe :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dreamweaver is dan waarschijnlijk de beste optie voor jou, je hoeft hierbij zelf geen html of css te gebruiken (al kan dat wel). En zolang je geen al te ingewikkelde dingen wil kan je dat zonder te scripten (met php bijv.) ermee maken.
succes met je website!

Toegevoegd na 2 minuten:
ps - misschien is het handig om als je bezig bent toch een beetje van html op te pikken, dan snap je beter hoe alles in elkaar zit en kun je later makkelijker dingen precies zo krijgen zoals je het wilt (onder andere omdat je nu beter weet hoe)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je de complete adobe suite hebt is er maar 1 serieuze kandidaat: dreamweaver. Hiermee kan je vrij eenvoudig WYSIWYG ( what you see is what you get) een website bouwen. Je kan het daarmee zo makkelijk of moeilijk maken aks je zelf wilt. Afbeeldingen e.d zijn perfect te maken en te intregreren met o.a. photoshop. Hierover zijn op het internet veel (o.a. nederlandstalige) tutorials te vinden

http://www.studioartistx.nl/tutorials/dreamweaver/dreamweaver_4_basiscursus.shtml

http://www.nationalemediasite.nl/dreamweaver.php

http://dreamweaver.startpagina.nl/

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik webpagemaker, niet duur 50 euro ongeveer. Kan ook gratis versie, maar dan heb je een reclamebalk onderaan je pagina's. Heel makkelijk in gebruik!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik voor mijn website het programma van Magix,
"Magix websitemaker" heel gebruiksvriendelijk en je kunt hier ook een eigendomeinnaam gebruiken.
Ik ben absoluut a-technisch maar heb toch een site ontworpen er niet amateuristisch uit ziet. Daarbij komt dat de aanschaf niet duur is. Kijk maar eens op www.magix.com
Veel succes.
je kan mijn website zien www.chalettekoop.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry maar je website is volledig in Flash wat een tikkeltje inefficiënt en traag (qua bandbreedte) is en ziet er niet amateuristisch maar zeker niet professioneel uit.
website volledig maken in Photoshop. Dan slicen en opslaan voor web. Staat veel van op internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik wix ,is heel makkelijk te gebruiken en je hoeft wijnig kennis te hebben ... www.wix.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dreamweaver heeft zoals eerder gezegd ene lekkere what you see is what you get editor, maar dat is geen garantie dat alles er elke browser hetzelfde uitziet, daarvoor is wat extra specialisatie benodigd. Wat je alleen kan realiseren door jezelf met behulp van internet html en css aan te leren. Als je echt iets wilt wat met elke browser compatible is dan kan je beter met iets als Wordpress beginnen. Dat is blogging software die ook prima ingezet kan worden als basis voor een site. En volledig customizable is qua lay-out.