Gratis eigendomein naam?

Dus niet .tk oid. Waar kan ik die vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil iedereen toch altijd alles gratis?????

Antwoorden (5)

Gratis vind je die nergens. Het kan wel zijn dat je internet-providor je deze mogelijkheid geeft. Maar dat is dan ook met zo'n speciaal webadres en niet met een .com .be .nl ... adres
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede providers vind je nog wel bijv. bijv. jenaam.co.nr
.tk is eigenlijk altijd wat mee aan de hand.
Het beste is dat je er gewoon voor betaalt, als dat niet goed genoeg is. Voor 1.25/maand hosting, mooie webruimte en een domeinregistratie dat lukt vaak prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.mijndomein.nl €9 per jaar en simpel opgezet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt goed zoekt kun je domein naam providers vinden die er 4,95 voor vragen. Dit is namelijk het bedrag wat SIDN, de beheerder van het .nl TLD (zoals dat heet) er voor vraagt. Zij zijn de enige die de .nl domeinnamen kunnen doorvoeren en andere bedrijven doen het altijd via SIDN.

In andere landen zijn de prijzen van hun TLD's minstens net zo hoog en er zijn vaak ook voorwaarden aan dat je bijv in dat land moet wonen of er een bedrijfsvestiging moet hebben o.i.d. zo weet ik dat een .nu domeinnaam wel boven de 40 euro kost en het verhuizen van een .nu domeinnaam loopt tegen de honderd euro.

Ook zijn internationale TLD's zoals .net .org en .com maar deze kosten je ook altijd wel rond de 10 ~ 15 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een echte eigen domeinnaam wil kan je kijken op bijgeleverde site. Dat werkt met een puntenspaarsysteem. Ikzelf heb er goede ervaringen mee.