Altijd kan ik mijn sites uploaden met filezilla nu krijg ik een foutmelding 403 ofzo wat moet je ook alweer allemaal doen precies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Permission denied...

- Log je in met het juiste account?
- Heb je shell access? Zo ja, check je file permissies en pas eventueel aan (chmod)
- Upload je direct naar een bestaande webserver? Zo ja, mogelijk heb je alleen toegang tot bepaalde mappen en staat je home folder instelling op de verkeerde map. Geef een directory op als rootfolder voor het account waar je wel rechten voor hebt.
- Verbind je met de goede poort? Lijkt me wel maar ik weet niet of de ftp server in kwestie misschien een non-standaard poort vereist?

Dat kan ik tenminste zo even bedenken...

Als dat niet voldoende is, dan graag even op z'n minst:
- de gehele foutmelding geven
- aangeven wat voor server je naartoe probeert te uploaden