Met welk programma kan je rond 1 foto andere foto's zetten

Ik ben opzoek naar een programma waarmee ik in het midden ene foto van mezelf zet en daar rond fotootjes van mijn beste vrienden/vriendinnen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Met Paint kan dit, staat als het goed is standaard al op je computer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van harte bedank ! Het is gelukt met paint.

Andere antwoorden (4)

Dat kan wel met Picasa, gratis te downloaden. Je kunt dan de foto's die je wilt gebruiken selecteren en er een collage van maken. Als je dat gedaan hebt, kun je aan de linkerkant bij de instellingen kiezen voor de optie framemozaïek, dan krijg je wat jij wilt hebben.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook Photoshop proberen. Het werkt heel makkelijk wanneer je het eenmaal onder de knie krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan het beste met Photoshop. Met dat programma kun je alles!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met picasa gaat het makkelijkste, dit is een gratis te downloaden programma en eenvoudig, je kan er ook nog Piknik bij downloaden, dit is in Duits of Engels en je kan je daar op aboneren.
Probeer eerst Picasa, de meeste andere programmaá zoals Fotoshop e.d., zijn vrij ingewikkeld