Ik gok dat je bedoelt het stapeltje boeken dat het programma WinRar gebruikt als icoon voor rar-bestanden.
Dat is een gecomprimeerd bestand dat je uitpakt met WinRar, te verkrijgen via www.rarlabs.com.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit icoon dus:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij het als boekjes ziet heeft hij al winrar geinstallleerd staan.
Meerder manieren mogelijk
-dubbelklikken op bestand
bestanden selecteren en slepen(kopieren) naar locatie)
-rechtermuisklik op bestand
hier uitpakken/extract here

En zo zijn er meer mogelijkheden je kan ook de locatie intikken bij een van de mogelijkheden als je rechtermuisklik of dubbelklik doet.