symbian agenda opslaan

Kan je van de Nokia N8 de agenda context opslaan en uitprinten? ik wil de agenda items bewaren voor later opzoeken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Met 100% zekerheid kan ik je dit niet zeggen. Maar je kunt hem in ieder geval weergeven op je computer. Door het onderstaande programma te downloaden en je telefoon aan je computer te verbinden met Bluetooth of kabel. Misschien zit er ook wel een printfunctie in.

Wat je ook kunt doen is in outlook een nieuw profiel aanmaken en daar heel even je agenda items importeren. In outlook kun je ze namelijk wel uitprinten.

Toegevoegd na 33 seconden:
als je dit vaker wil doen moet je hem misschien gaan synchroniseren.