weet iemand hoe ik het computerprogramma van "wie is de Mol" kan maken

Met het rode en groene scherm, en het naam invul veld etc.etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kun je op veel manieren doen. Het kan in principe zelfs met een website als je dat wilt.

Als je wilt beginnen zoek dan op internet hoe je een website maakt en hoe javascript en php werken.

Als je het echt als computer applicatie wilt maken zou ik in eerste instantie zoiets als game maker gebruiken, omdat het heel simpel te begrijpen is en in staat is te doen wat jij wilt.

Als je toch wat geavanceerder wil, of gamemaker voldoet niet dan moet je echt leren programmeren en dat duurt voor een beginner toch echt minstens 1 a 2 maanden (als je er een paar uur per dag aan besteed) voordat je zoiets als wat jij wilt mee wilt maken!