alles valt te lezen op http://developer.apple.com/devcenter/ios/index.action

Om apps te ontwikkelen moet je in het Developer Program van Apple zitten ($100 per jaar) en dan via xCode in combinatie met de SDK die daarbij hoort kun je de apps schrijven.

kort verhaal lang: Ja, xCode in combinatie met iOS SDK 4.2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke dankje, maar je hoeft geen 100$ te betalen voor xcode. Dat kun je gratis downloaden met een gratis account maar dan kun je geen apps publiceren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lang verhaal kort bedoel je. :p
ja je kunt gewoon xcode gratis downloaden maar als je voor de betaalde versie gaat krijg je wel elke keer gratis de nieuwe beta versie van ios en kan je de apps publiceren in de AppStore
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan met xcode op een minimac.