Wie kent een goed en eenvoudig webshop systeem voor Joomla?

Ik ben een website aan het ontwikkelen in Joomla. Wie kent een goed en eenvoudig webwinkel systeem om hier in te integreren? Er hoeven maar een beperkt aantal soorten producten op.

Het beheren moet voor mijn klant ook makkelijk zijn (geen geavanceerd gedoe).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

VirtueMart wordt erg veel gebruikt in combinatie met Joomla. Het is ook een plugin voor joomla. Dat maakt het een stuk eenvoudiger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als eerste zou ik denken aan Virtuemart, dat is volgens mij ook de meest gebruikte. Anders zou je ook even op het forum kunnen kijken van Dutch Joomla.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hej! Ik werk zelf ook met Virtuemarkt van Joomla. Heel simpel aan te passen.