Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan geen filmpjes op you tube meer afspelen. Javascript is ingeschakeld en een nieuwe versie adobe flashplayer is geinstalleerd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
687
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
soms helpt het als "&fmt=18" achter de url plakt(zonder aanhalingstekens)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Herstarten kan soms helpen.

Toegevoegd op 21-05-2009 11:23:45
Ook kan uitschakelen, koud laten worden (even wachten) en weer starten. Kabeltjes allemaal goed vast?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor erotisch getinte filmpjes op Youtube moet je wel eerst inloggen, dat weet je toch he.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het niet eens met de voorgaande reacties, of ze moeten grappig? bedoeld zijn (zet er dan een smiley bij) ;o)

Voorgaande reacties geven ook al aan dat het probleem aan heel veel zaken kan liggen. Persoonlijk denk ik dat het goed is om flash te deinstalleren en de laatste versie van de flash player opnieuw te installeren. Kijk eens op onderstaande link (bron) of google op "kan geen youtube meer bekijken". Je zult dan tevens merken dat dit soort vragen beter in discussiefora over PC problemen gesteld kunnen worden (zoals onderstaande bron).

Je hebt gelijk dat javascript moet zijn ingeschakeld en dat je adobe flash player moet hebben. Kan je wel andere flash filmpjes bekijken? Ik zou eerst eens naar http://www.adobe.nl gaan. Op die website staat een link om de flashplayer te downloaden en als je op die link klikt zie je wel of geen afbeelding. Zie je geen afbeelding, dan is er iets met de flash player.

Je zou ook eens naar andere websites kunnen gaan die filmpjes in flash formaat aanbieden zoals Vimeo of zie.nl

Op onderstaande link staan instructies hoe je na het deinstalleren van flash het handmatig weer kan installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat is je vraag?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding