Kan je de bladwijzers die je aanmaakt in IE ook 0verzetten naar Chrome?

Ik gebruik in IE de werkbalk van Google.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kan in bijna elke browser op ieder moment je bookmarks exporteren danwel importeren. Is geen probleem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je Chrome installeert, vraagt hij vanzelf of je nog ergens bladwijzers vandaan wil installeren. Komt helemaal goed, dus.

Toegevoegd na 1 minuut:
En anders heb je onder 'options' bij 'browsing data' nog de mogelijkheid om data van andere browsers te importeren.