Hoe zet ik eenvoudig een gedeelte op onze eigen site waarin iemand een reactie kan geven?

Wij hebben een gemeentelijke website opgezet van onze eigen politieke partij. Het is inmiddels een zeer populaire site zelfs bij de gemeenteraad en de courant. Ik schrijf de artikelen en het bezoekersaantal stijgt dagelijks met stip, gek genoeg zelfs in het buitenland zijn vaste bezoekers. Nou komt mijn probleem; Ik ben absoluut digibeet en kan alleen met Words omgaan en mailen. Nu krijg ik ineens naar aanleiding van een bericht dat ik voor onze site geschreven had zoveel telefoontjes van lezers die het met ons eens zijn dat het een enorme boost zou geven als iedereen die reacties zou kunnen zien. Mijn man is de webmaster maar heeft dit ook alleen door uitproberen voor elkaar gekregen. Een site opzetten is niet zo eenvoudig als het lijkt voor ons. Nu is mijn vraag; moet dit door een twitter op te zetten (zou ook niet weten hoe dat moet) of is er een andere mogelijkheid om iemand reacties te laten geven op de site? Graag iets voor dummies op dit gebied.

13 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

De link die hierboven werd gegeven is niet echt makkelijk. bovendien stonden er veel reacties bij dat het niet perfect was.
Er bestaan ook gratis gastenboeken die je heel makkelijk op je site kunt zetten.
Als je gewoon googelt op 'gratis gastenboek' kom je het vanzelf tegen.
Dit is er éen, ik weet niet of het nou de makkelijkste is, maar kijk even:
http://www.tboek.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amc
13 jaar geleden
Heel fijn je reactie. Het gastenboek is ons met jouw tip gelukt. Dank je wel.+1

Andere antwoorden (1)

hm.. Je kan wel vrij eenvoudig iets maken in bv PhP, maar dat is te ver gezocht voor jullie. Het makkelijkste zou je een pakket zoals wordpress op je site kunnen zetten, maar dan zit je weer met de opmaak van je site.

Je bent feitelijk op zoek naar een makkelijk gastenboek, zoals hier staat: http://www.phphulp.nl/php/script/gastenboeken-fora/gastenboek/1592/

Toegevoegd na 1 dag:
Je kan met tweetizen een twitter stream op je website zetten. Hier staat hoe: http://www.tweetizen.com/howto