Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder je een map van hotmail?

Voorheen had Hotmail de mogelijkheid "beheer mappen".
Daar kon je zien hoe groot elke map was, ook waren ze te hernoemen of te verwijderen. Maar die optie "beheer mappen" kan ik nergens meer vinden. Ook zie ik iets dergelijks niet tussen 'opties' staan.

Nu kun je enkel nog nieuwe mappen blijven aanmaken, maar ze zijn niet meer te verwijderen als je ervan af wilt, hernoemen gaat ook niet.

Ik wil graag (inmiddels dan maar leeggewiste) mappen verwijderen, maar kan nergens die mogelijkheid vinden in de webmail van Hotmail, geen Outlook.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
9.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je met je muis op ''mappen'' gaat in Hotmail, zie je rechts een soort sterretje, van 'instellingen'.
Klik erop, en klik dan op 'mappen beheren'.
Dan kun je aanvinken wat je wil verwijderen en druk je op de knop 'verwijderen', en klaar is kees :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh haha je bent mij net voor.
Ik was gisteren ook daar naar op zoek kwam er niet achter en ineens zag ik het net per toeval
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was al bang dat het een beetje onduidelijk klonk :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha nou nee die van jou is duidelijker als die van mij.
Jij hebt het kort maar krachtig.

Andere antwoorden (1)

Yes yes ik heb het gevonden ineens zag ik een heel klein rond achtig balletje tevoorschijn komen toen ik met mijn muis op mappen ging staan.

Nou hoop dat je het begrijpt.

Je ziet staan postvak in en daar onder staat mappen en dan zie rechts als je op mappen gaat staan een klein soort rondje tevoorschijn komen
Als je daar op drukt krijg je meer acties voor mappen te zien.
Dan druk je daar op en dan krijg je weer mappen beheren te zien.
En dan kom je dus weer op het gedeelte mappen beheren.

Hoop dat je er uit komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding