Wie weet wat dit betekent? Ik heb iets verkocht op Marktplaats en ik krijg een bevestiging van betaling maar wie weet hoe dit zit?

Is dit een opdracht van internetbetaling? Het is vandaag de 2e, heeft zijn dan opdracht gegeven om het de 4e af te laten schrijven? Ik begrijp er weinig van, weet alleen dat ze Rabobank heeft.

Boekdatum : 04-10-2010
Verwerkingsdatum : 02-10-2010
bg
bankgiro opdracht
P00819xxxx Xxxxxxx
(naam) af 100,00
2x g-star broek

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar ik verstuur niks voordat ik het geld heb hoor!

Het beste antwoord

Zo te zien heeft ze inderdaad vandaag de opdracht gegeven en wordt maandag de opdracht verwerkt. Het is immers weekend en dan vinden er geen bij- en afschrijvingen plaats. Uiteraard moet je wel wachten tot het bedrag daadwerkelijk op je rekening staat voor je iets verstuurt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wij verkopen ook met enige regelmaat via Marktplaats. We zeggen tegen de kopers altijd dat, als het bedrag op onze rekening staat, zij een bevestiging van ons krijgen en dat de spullen daarna worden opgestuurd. Tevens geven we aan dat mensen geen overboekingsoverzicht hoeven toe te sturen, maar ja, sommigen blijven het doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, daaat doe ik ook altijd maar ik heb er nu zelf om gevraagd omdat ik die broeken al een week voor haar had gereserveerd en ze zei dat ze het geld over had gemaakt, vervolgens kreeg ik nog meer biedingen en toen heb ik haar gemaild of ze nog wel interesse had omdat ze het vorige week al over had gemaakt. Bleek dat ze iets niet goed had gedaan en toen heb ik gevraagd of ze dat wilde sturen want anders had ik een andere koper. Gaat toch om 100 euro! Maar dank je voor je antwoord! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+10

Andere antwoorden (1)

Ze heeft het de 2e overgemaakt, maar maandag vindt pas de daadwerkelijke overboeking plaats. (Dus na het weekend). Alhoewel bijvoorbeeld bij de ING vandaag geboekt naar andere ING het dezelfde uur nog bij staat geschreven.
Als het een kopie betreft (of print screen) zou ik het gewoon op de post doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat doe ik sowieso niet. Zij heeft geen haast gehad met overmaken, nu maak ik geen haast met versturen.....