Hoe krijg ik mijn facebook pagina onzichtbaar voor mensen die ik niet ken?

Als ik nu mijn naam intype in google krijg ik gelijk mijn pagina. Ik vind dit erg vervelend.

Wie weet er een manier om jezelf onzichtbaar voor onbekenden te maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

Even gekopieerd van een site:

1. Log in to your Facebook account at facebook.com.
2. Click "Account" near the upper right corner of your profile page, and then click "Privacy Settings".
3. Select "Friends Only", review the settings to make sure you approve, and then click "Apply These Settings". If you use the "Friends Only" settings, your profile information, pictures, and posts can only be seen by your approved friends. Alternatively, you can select "Customize settings" to control who can see what type of information.
4. Click "Edit your settings" under Applications and Websites in the lower left corner. Edit each setting according to the desired level of privacy.
5. Click "Back to Privacy", and click "Edit your lists" under Block Lists to block individuals and applications from searching you or sending you requests on Facebook.
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Via Account, en dan Privacy-instellingen kun je per onderdeel van je pagina aangeven voor wie je het zichtbaar wilt hebben.