Zijn er bij meer mensen op dit moment technische problemen op Windows Live ID?

Dan weet ik of het misschien alleen aan mijn internetverbinding of laptop licht.. Ik kom Hotmail en MSN niet in.

Toegevoegd na 15 uur:
Vandaag wederom geen toegang tot Hotmail :( Dit is om te janken! Ga gauw een betaalde e-mailadres openen waar dit soort dingen niet op voorkomen. Iemand een idee waar je het beste een e-mailadres kunt openen voor weinig geld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Er is pas een forum hierover geopend, heb het van de week toevallig zitten lezen. Heel veel mensen hebben problemen met deze service van Windows Live ID.
Kan je helaas de link niet geven omdat ik deze niet heb opgeslagen, je zou even kunnen zoeken via google.
Het probleem ligt dus echt niet aan jou verbinding of laptop.

mvg, Nick

Toegevoegd na 12 uur:
Je vraagt waar je het beste een betaalde mail kan nemen. Ik zou zeggen kijk eens op Strato.

Ik gebruik deze al vele jaren en kost 1 euro per maand.
Je kan hem gebruiken via Incredimail, Outlook maar ook bijvoorbeeld openen via Webmail.

Het prettige hiervan is dat je een eigen naam kan creëren.

Neem er maar eens een kijkje, je zal er geen spijt van hebben.

Mvg, Nick
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja! Althans zo'n twee dagen geleden flipte mijn man helemaal omdat hotmail niet bereikbaar was. Hij kreeg idd een technische melding maar gelukkig, de volgende dag werkte alles weer als vanouds.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je Googled op 'hotmail niet bereikbaar' dan lees je dat deze rare storingen al een tijdje spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook, de ene keer kom ik er wel op en dan weer niet en soms als ik aant mailen ben dan hups zo een foutmelding.....niks opgeslagen etc, dus erg vervelend maar ligt niet aan jouw internetverbinding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem man. Ik kan sinds gisteren niet meer op mijn hotmail. Ik ben bang dat het komt door een virus wat ik op mijn hotmail account had een tijdje terug. Wat er nooit af is gegaan. Iedere keer als ik een mail stuurde stond er al een text van een of andere website met goedkope spullen. Ik kan ook niet inloggen bij de helpdesk, dus dan word het lastig.

Ik gebruik mijn hotmail al zo'n 10 jaar, dus ik hoop dat ik hem gefixt krijg.