hoe verwijder ik mijn account op marktplaat definitief?

de vraag zegt het al,iemand die ik ken van vroeger blijt me maar lastig vallen dmv dit account(en de aangekoppelde mail,zodoende ook mijn andere vraag)
waar ik niet van gediend ben

Toegevoegd na 30 seconden:
blijt moet natuurlijk blijft zijn...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
6.5K

Het beste antwoord

misschien een mail sturen naar Marktplaats? Maar waarom verander je niet gewoon al je gegevens?
Ik bedoel maak een nieuw emailaccount (hotmail,live, gmail enz enz ).
Verander je naam , postcode en dan is je oude account dus weg en je hebt wel gelijk een nieuw account.
Dit veranderen kan je doen : inloggen bij MP en dan het tabje "mijn gegevens".
Daar kan je alles veranderen .
Succes ..!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ha, die mailta;

gewoon contact opnemen met Marktplaats zelf en een nieuwe account onder een andere naamaanvragen.

Toegevoegd na 27 seconden:
'mailta' -> 'Malita'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij het kopje help (bovenaan de pagina) staat het volgende:

Als u geen gebruik meer wilt maken van Mijn Marktplaats dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij kunnen uw Mijn Marktplaats account en uw wachtwoord voor u verwijderen. Uw advertenties blijven dan wel op Marktplaats.nl staan. U ontvangt vervolgens een e-mail met de links waarmee u uw advertenties kunt wijzigen en verwijderen. U kunt nieuwe advertenties dan ook weer via e-mail bevestigen.

Maar zoals eerder gezegd is het erg simpel om je naam te wijzigen. Kies dan wel een naam die moeilijk naar je te herleiden is.