Ik wil een dongel kopen voor internet zonder vaste kosten welke moet ik nemen?

Wie kan mij helpen,alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Een dongel met vaste kosten is b.v. een dongel van Vodafone. Je begint met een bepaalde snelheid en als je limiet bereikt is, wordt je verbinding langzamer tot de nieuwe maand begint. Dan heb je weer de volle snelheid.

Voordeel hiervan is dat je altijd online bent en nooit voor financiële verrassingen komt te staan. Nadeel is dat je verbinding trager wordt als je aan je data limiet komt maar je houdt in ieder geval verbinding.

Zelf heb ik die dongel een tijd gebruikt en dat beviel mij best goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
... zonder vaste kosten !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit lijkt mij wel een goed antwoord,maar de anderen
waren ook niet mis.Allemaal bedankt voor jullie medewerking..

Andere antwoorden (3)

2 opties :

- Je kan kiezen of voor een prepaid dongel.
- goedkopere abbo, waar je per dag betaald. bv. KPN/Hi heeft een dongel waar je per dag 2.5euro betaald (voor 24u ). Er is wel een vast abbo prijs bij van 2.50 per maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb die van simyo zie voor informatie de link
doet het overal in nederland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan dongels ook huren.. dan betaal je alleen de momenten dat je hem in bezit hebt..
zeer geschikt voor vakantie in buitenland ofz..

zoek maar eens op in google..

dongel huren ..;)

groeten Mark