Kun je hyves berichten doorgestuurd krijgen naar je hotmail account?

lastig om iedere keer in te loggen op hyves

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ik krijg altijd een mailtje waarin staat: Deze persoon heeft je een bericht gestuurd, en daaronder staat dan het bericht dat gestuurd is. Vervolgens kan ik op een knop klikken om naar de Hyves site te gaan en te antwoorden.

Deze optie kun je veranderen bij je instellingen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Controleer via Mijn Menu > Mijn Account op welk e-mailadres de bevestiging binnenkomt. Heb je een Hotmail of Windows Live Mail account en ontvang je geen bevestigingsmail? Dan kan het zijn dat geenantwoord@hyves.nl automatisch door Hotmail of Windows Live Mail is geblokkeerd.
Kimath
13 jaar geleden
Alle berichten die je op Hyves krijgt, worden automatisch naar het mail-adres gestuurd waarmee je je aangemeld hebt. Wanneer je je niet hebt aangemeld met een Hotmailadres moet je dat even veranderen en dan krijg je Hyves berichten doorgestuurd naar je Hotmailaccount.