Ik zou op mijn website en bij google graag zo,n dingetje willen met mijn (Skype)telefoonnummer,hoe doe ik dat

Ik heb bij skype speciaal een nummer gekocht maar ben al weken bezig hoe ik zon icoontje met mijn nummer erin kan plaatsen,ik zie ze op heel veel websites staan,ook op google,heel makkelijk...Wie weet het??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee noagrietje,dit heb ik al. Ik bedoel echt zo,n grijs dingetje met een vlag en het nummer erin,iig bedankt!
De skype nummer icoontjes zijn het gevolg van de skype plugin. Dit is dus de gebruiker die deze er in krijgt. Niet de maker van de website die dit bepaald.

Kijk even bij de skyp browser plugin.