goeie engelse vertaal sites zullen er niet zijn (computer vertaal sites).
Het probleem is dat ze woorden (of een combinatie van woorden) vertalen.
Zo zul je dus altijd een raar verhaal krijgen.
Wil je een stuk tekst vertalen van of naar engels dan kun je dat het beste door een echte vertaler laten doen, of zoals ik het nog wel eens doe;
eerst vertalen en dan nogmaals bewerken zodat het verhaal klopt.

ik gebruik zelf de vertaal mogelijkheid van google.
(zie bron)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze 2 gebruik ik altijd als ik iets moet vertalen
ik hoop dat jij er ook wat aan zult hebben :)

Google Translate
www.altavista.com (babelfish)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Googletranslate werkt goed
+
www.interglot.com
http://nl.babelfish.yahoo.com/

maar zoals al eerder gezegd, dit is beter voor vertaling van enkele woorden want bij lange zinnen of hele alineas ga je overal de mist mee in.

of je moet het persoonlijk door iemand laten vertalen, dit kan ook wel via internet, maar daar moet je dan wel voor vertalen.

dus voor lappen tekst is er niet echt één die volledig betrouwbaar is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google Chrome installeren, volledig Nederlands en elke website die je opent kan je vertalen in elke gewenste taal.
Werkt ook beter en veel sneller dan Explorer 8 van Windows.

Succes !!