Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het beste (en snelste!) een fotoalbum laten afdrukken?

Ik wil een klein fotoalbumpje online maken van digitale foto's en dan laten afdrukken. Liefst gewoon een simpel, goedkoop, flexibel boekje (dus normaal foto-formaat en softcover).

Belangrijkste is dat ik het zeker binnen 5 werkdagen wil hebben. Wie weet er dus websites waar ik dit het beste kan laten doen? Ook persoonlijke ervaringen of ze zich inderdaad aan hun levertijden houden en de kwaliteit goed genoeg is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
990

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

op hotmail.com bij space daar kun je een album maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
foto.com
fotoboekjes nog nooit geprobeerd. maar foto's zijn altijd supersnel, ook al bestel je savonds, je hebt eht de volgende dag al. super kwaliteit!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Gast805;

Familieleden van mij hebben hele mooie resultaten geboekt met de fotoalbumservice van de HEMA.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het bij Kuidvat laten doen en je kan er een heel mooi album maken. Kijk maar eens op www.kruidvat.nl
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe het vaak via http://www.aldifoto.nl/

Volgens mij de goedkoospte en meestal binnen 2 dagen klaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben heel tevreden over de hema.
Naar hun site gaan, daar de instructies opvolgen en het is mooi, snel en goedkoop.
Heb er losse fotos laten ontwikkelen, maar ook een albumpje en das zo leuk geworden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
by de blokker dinsdag inleveren voor 17uur en kun je die donderdagochtend weer ophalen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik maak mijn fotoalbums bij kruidvat.
Netjes op tijd en mooie kwaliteit.

Mijn ouders hebben er een laten maken bij fotoklein, ook erg mooie fotoboeken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding