Wat is Blip.fm ? wat kan ik hiermee doen naast muziek luisteren?

Ik ben net begonnen met blip.fm en nu heb ik een paar liedjes geblipt. ik weet hoe ik ze af kan spelen maar blijven die liedjes voor altijd staan als ik ze niet verwijder? en wat kan ik verder mt blip?

Toegevoegd na 57 seconden:
En wat gebeurt er als ik mijn twitter toevoeg? en hyves en al die andere dingen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hoi,
Ja Blip is een leuke site. Wat je ermee kunt: Je liedjes blijven staan, zolang jij ze zelf niet verwijdert. Anderen kunnen jou volgen en daarmee ook jouw lijst beluisteren en waarderen. Jij kunt andermans playlists beluisteren. Je kunt thematische playlists maken met gebruik van de #hashtag bv: #smartlappen
Als je hyves of twitter toevoegt komt er een link op deze sites naar alle liedjes die je blipt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Naarmate je langer 'blipt' zul je meer luisteraars krijgen, props ontvangen en badges verdienen door de waardering die je krijgt van andere blippers.