Ik moet betalen voor internet als de WiFi verbinding te zwak is. Dan gebruikt het automatisch GPRS. hpe schakel ik dit uit? Iphone apple.

Ik heb een Iphone Apple 2g. Als ik met ons WiFi aan het internetten ben, dan is de verbinding te zwak en gebruikt het automatisch GRPS. Ik heb alle instellingen doorzocht, maar ik kon niks vinden om het uit te schakelen! weten jullie waar ik moet zoeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ga instellingen,dan algemeen ,dan zie je netwerk en daar kan je Data roaming uit zetten! Niet al Te moeilijk,doe Het altijd als ik in buitenland ben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel !

Andere antwoorden (1)

nodata is een app die ik op me windows phone heb en alle verbindingen mee uit kan schakelen. zoek eens op google naar nodata iphone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ik dan ook alleen GPRS uitschakelen en wifi aanhouden als het ware ?