Waar is de site 'uitslagencentrale" gebleven? Een handige site met tools voor de Lotto?

Zijn ze gestopt, onder een andere naam, nieuwe site? Ik kan het niet vinden!

een jaar geleden
in: Internet
3.7K
ronron1212
een jaar geleden
https://webaa.nl/u/uitslagencentrale.nl
Antoni
een jaar geleden
@RE, misschien kan de SIDN, de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland, je hierover informatie geven. Neem contact met ze op, zo raad ik je aan. Zie https://www.sidn.nl/.
RE
een jaar geleden
Nee, dat is hem niet ron.
LeonardN
een jaar geleden
Die site staat vol met kolder, jammer dat ze mensen hierdoor een idee gaven dat je zo een betere kans krijgt te winnen.
RE
een jaar geleden
Ben ik niet met je eens Leonard, Ik gebruikte de tool waar je 12 cijfers invult en de tool een stuk of 20 6 cijferige combinaties geeft van die opgegeven cijfers. Ik won veel vrije spelen en een paar x € 50, 4 goed +reservegetal Geen grote bedragen nee.
Maar gemiddeld meer dan nu ik zelf maar wat doe!
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
De waarschuwing van LeonardN is terecht. Er wordt onnavolgbaar gegoocheld met cijfers waarna de schijn wordt gewekt dat de winkans vergroot kan worden. Maar het is nep en onzin. Goochelen met kansberekeningen; het toonbeeld van "There are lies, damned lies and statistics".
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lies,_damned_lies,_and_statistics
LeonardN
een jaar geleden
"Ben ik niet met je eens Leonard," In dergelijke situaties kan je het niet wel/niet met iemand eens zijn. Wat ik stel is wiskundig correct. En wat de site stelt is knuddewerk.
De denkfout (ook wel drogredenatie) die je hier lijkt te maken staat bekend onder https://nl.wikipedia.org/wiki/Overhaaste_generalisatie
Je neemt dan een te kleine set gegevens om een conclusie te trekken.
(Jippie ik had 5 van de 10x winst! met de site, &%^& ik had 0 van de 10x winst zonder de site) Dus nogmaals, je kans is niet groter geworden door de site te gebruiken.
Dat je resultaten beter waren dat kan gebeuren op korte termijn, maar als je maar genoeg de site had gebruikt, en genoeg de site niet gebruikt zal je zien dat de resultaten weer in lijn vallen met dezelfde kans die je hebt en houdt met of zonder gebruik van die website. "Maar gemiddeld meer dan nu ik zelf maar wat doe!"
Vertel eens over hoeveel trekkingen/loten je dat gemiddelde hebt getrokken?
Dus zowel zonder de site als met de site.

Antwoorden (1)

Helaas zijn ze gestopt. Je kunt hier nog bladeren in oude websitepagina's tussen 2016 - 2021:
https://web.archive.org/web/20180515000000*/uitslagencentrale.nl
SimonV
een jaar geleden
LeonardN
een jaar geleden
Waarom vind je dat helaas?
Heb je gelezen wat een kolder ze schrijven?
SimonV
een jaar geleden
Helaas omdat VS het een handige site vond.
Waarschijnlijk zijn er zelf uiteindelijk ook achter gekomen dat ze zichzelf en anderen misleidden en zijn ze daarom gestopt.
LeonardN
een jaar geleden
+Ah zo. Hier nog een site die grofweg uitlegt waarom strategieën zoals op die site staan beschreven niet werken.
Antoni
een jaar geleden
@LeonardN, je schrijft "Hier nog een site die grofweg uitlegt waarom strategieën zoals op die site staan beschreven niet werken." Die site-naam heb je niet vermeld in je reactie. Welke site bedoelde je?
LeonardN
een jaar geleden
Oh, idd
https://thelottoinfo.com/nl/does-any-good-lottery-winning-strategy-exist/ Natuurlijk zijn er allerlei soorten mensen die beweren dat je een aantal statistische softwareprogramma's kunt gebruiken om je kansen te vergroten en ik heb er zelfs enkele uit nieuwsgierigheid onderzocht, zoals de software van Gail Howard en Lottery Pro, en hoewel deze tools handig kunnen zijn als je toegang willen hebben tot een internationale loterijdatabase voor statistische analyse, dan is hun voorspellingsvermogen gewoon nutteloos en niet beter dan ooit een willekeurige snelle keuze maken of uw combinaties kiezen. Voor de zekerheid simuleerde ik zelfs het spelen van voorspelde nummercombinaties door Gail Howard versus het puur willekeurig spelen van nummers: er was GEEN statistisch significant verschil in hit-miss ratio. Het enige verschil is dat de eerste je extra geld kost om de software te kopen, de tweede methode, het kiezen van nummers die je leuk vindt of snel kiezen, is gratis. De kans dat