Waarom zie ik mijn reactie op YouTube niet als ik ben uitgelogd?

Ik heb gisteren een reactie geplaatst op een youtube video op mijn laptop en ik zag ook dat het stond geplaatst. Ik ging toen op mijn telefoon kijken naar hetzelfde filmpje zonder te zin ingelogd bij google maar toen stond mijn reactie er niet meer bij. Ik dacht dat het aan mijn google account lag dus ik had een nieuw account gemaakt om op de video te reageren. Maar toen ik weer op mijn telefoon keek zonder te zijn ingelogd stond mijn reactie er weer niet bij! terwijl de reacties van andere mensen wel te zien waren. Maar als ik inlog met mijn google account zie ik de reactie wel. Hoe kan dat? Want ik wil graag dat de maker van de video mijn reactie beantwoord
Ik weet ook niet of de maker van de video mijn comments kan zien?

2 jaar geleden
in: Internet
2.2K
BonBonvanJohn
2 jaar geleden
reacties op youtube met de meeste likes komen bovenaan. je kunt reacties ook sorteren op ' nieuwste eerst'. de maker kan alle reacties zien.
LeonardN
2 jaar geleden
Daarnaast staat je eigen comment altijd bovenaan bij top comments, ook al is het GEEN top comment.
Je ziet je reactie dus als je NIET bent ingelogd, althans dan moet je gaan scrollen. Het beste is dan om dan nieuwste eerst te klikken. "Want ik wil graag dat de maker van de video mijn reactie beantwoord"
Die kans is klein. Sommige makers reageren op de eerste paar reacties.
KimVV
2 jaar geleden
Nou ja t ding is dat het niet gaat om een viraal filmpje. Op dit moment heeft het 4 comments zonder die van mij erbij want die zie ik er dus niet bij staan zonder ingelogd te zijn
LeonardN
2 jaar geleden
Kan je linken naar het filmpje?
Wellicht dat Youtube comments iets verlaat laat zien (behalve dan voor degene die deze plaatst).

Antwoorden (1)

De kanaal beheerder, of uploader van het filmpje heeft de optie "verberg commentaar voor moderatie" of "hold all comments for review" wat zoiets betekent dat de kanaalbeheerder eerst wil zien wat voor comment het is voordat het publiekelijk zichtbaar is, nu in jouw geval is de kanaal beheerder een beetje lui en vinkt jouw commentaar niet af als geschikt voor de kijkers waardoor jouw opmerking in de wacht blijft staan totdat het gemodereerd wordt. Zie bron voor een gelijke vraag bij google-support(eigenaar van YT)