Kan ik verwijderde foto's uit de prullenbak van Google foto's en Google drive halen?

Ik heb per ongeluk foto's en filmpjes verwijderd uit de prullenbak van Google foto's en Google drive.
Het gaat hier om foto's en filmpjes van mijn kat die ik 4 oktober dierendag heb moeten laten inslapen en die echt super veel voor mij betekenen en ik zou er echt alles voor over hebben om ze terug te krijgen maar ik weet dat ze ook definitief verwijderd zijn maar alsnog is er iets wat ik nog zou kunnen doen om ze terug te krijgen Ik kan wel bijna niet voorstellen dat ze echt weg zijn ze zullen toch nog wel ergens bij Google op een computer staan of zoiets.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Antwoorden (1)

Als je je Galaxy automatisch backups laat maken, kun je hopelijk een backup terugzetten waar de data nog opstaan:
https://www.samsung.com/uk/support/mobile-devices/backing-up-and-restoring-data-on-my-galaxy/
SimonV