Ik heb gisteren en vandaag in totaal 3 bevestigingsmails niet ontvangen. Waar kan dit aan liggen?

Wat kan ik daar evt. aan doen? Andere mails heb ik wel ontvangen. Ik heb Windows10 en gebruikt Google Chrome en Mozilla Firefox. Ik heb met beide Gmail geopend.
gebruikt = gebruik
Van 1 weet ik zo goed als zeker dat die gisteren verstuurd is.De andere 2 zuden dat ook moeten zijn.

2 jaar geleden
in: Internet
1.4K
ronron1212
2 jaar geleden
Nog niet geopend misschien of niet bevestigd sommige mensen klikken dat weg.
Pieterke
2 jaar geleden
ronron1212: Bedankt voor je reactie maar ik heb zelf een bestelling geplaatst bij een supermarkt. Die wordt altijd direct bevestigd. De bestelling staat ook op hun site genoteerd.
2 andere bevestigingsmails zijn mij vanmorgen per telefoon toegezegd. Het lijkt me sterk dat die nu nog verzonden moeten worden.
ronron1212
2 jaar geleden
Heb je ook in je ongewenste box (spambox) gekeken
Pieterke
2 jaar geleden
@ronron1212 daar heb ik ook gekeken.
AnnBoo8146
2 jaar geleden
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik niet heel erg thuis ben met Gmail. Maar voor mijn eigen email gebruik ik outlook en dan heb ik verschillende instellingen voor SPAM. Eén daarvan is, dat het bericht automatisch wordt verwijderd en dus niet in de SPAM-map wordt geplaatst.
Zou het kunnen zijn, dat zo'n instelling ook bij Gmail aanwezig is en dat deze is aangezet?
Thecis
2 jaar geleden
Gmail gebruikt ook meerdere tabbladen. Een stuk of 6 a 7 in totaal waarvan er standaard 3 zichtbaar zijn (gewoon o.i.d., sociale en reclame). Heb je ook daar gekeken?
Pieterke
2 jaar geleden
Bedankt voorde reacties en het antwoord. Ik had alles al gedaan wat in de reacties en het antwoord vermeld staan. Inmiddels is er 1 bevestiging gister avondna 23 u. binnengekomen.
@SimonmV: Ik kan geen reactie onder het antwoord plaatsen.

Het beste antwoord

- Soms duurt de verzending lang. Ik ontvang soms pas na een paar uur een bevestigingsmail (bijv. van AH).
- Het kan zijn dat door een probleem bij de verzender de mail niet verzonden is.
- Het kan zijn dat de mail in een andere box is terechtgekomen. Zoek in het zoekvak op een woord dat in de mail moet voorkomen.
Of from: …., of subject: Zie:
https://support.google.com/mail/answer/7190
SimonV