Hoe verwijder ik opgeslagen titels/namen invulsuggesties in Chrome (laptop)?

Ik heb een digitaal dagboek, waarbij ik iedere post een naam moet geven. Alleen al deze namen zie ik vaak weer verschijnen met suggesties bij een balk. De suggesties krijg ik dan als ik een naam bijvoorbeeld moet invullen. Dit vind ik nogal gênant als ik met andere mensen achter mijn laptop zit. Ik heb al formuliergegevens en browsegegevens gewist alleen dit gaf geen verschil. Hoe verwijder ik dit?

Tcom
3 jaar geleden
Je DuckDuckgo kunnen gebruiken, om het probleem te omzeilen
Tcom
3 jaar geleden
Dat is een zoekmachine die je gegevens niet opslaat

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk staan deze data nog in je account van Google.
Ga op uw computer naar uw Google-account.
Klik in het navigatievenster linksboven op Gegevens en personalisatie.
Klik onder 'Activiteit en tijdlijn' op Mijn activiteit.
Klik rechtsboven op de pagina op 'Meer'.
Klik op Activiteit verwijderen op basis van.
Klik onder 'Verwijderen op basis van datum' op de pijl-omlaag en selecteer Onbeperkt.
Klik op Verwijderen.
.
Daarnaast kun je gebruik van zoekactiviteit die wordt geregistreerd als je bent uitgelogd uitschakelen.
https://www.google.nl/history/optout?hl=n
Toegevoegd op 23 februari 2021 08:11: tekst
SimonV
3 jaar geleden
studentchemischtechnologie
3 jaar geleden
Ik heb dit geprobeerd alleen de suggesties blijven nog steeds verschijnen. Heeft u nog een ander alternatief?
SimonV
3 jaar geleden
Deze suggesties komen niet van Google zelf?
Je zou ‘Gepersonaliseerd zoeken’ bij de Zoekinstellingen kunnen uitschakelen.
Ga hiervoor naar Google – Instellingen – Zoekinstellingen.
SimonV
3 jaar geleden
Zoekactiviteit die wordt geregistreerd als je bent uitgelogd heb je uitgeschakeld?
https://www.google.nl/history/optout?hl=n