Wat is het e-mailadres van de Apple Helpdesk?

Ik wil Apple een brief schrijven. Maar via hun website vind ik alleen een chat functie of een bel functie of allerlei geautomatiseerde vraag en antwoord functies. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Internet
1K
Griffin
3 jaar geleden
Er is geen mogelijkheid om met de Apple helpdesk te mailen, je kunt ze bellen, of met de app chatten om daarna misschien een afspraak te maken in de Genius bar.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Er is toch wel een manier??
TurfGraver
3 jaar geleden
Nee dus. Apple support is geweldig...

Antwoorden (1)

Moderne communicatie is geen speerpunt bij Apple. Maar als je ze een ouderwetse brief wilt schrijven, dan kan dat. Het adres: Apple Hoofdkantoor, Leidseplein 29, 1017 PS Amsterdam.
Als je Apple wilt mailen, dan moet je een doolhof bewandelen. Apple timmert aan de weg
met een mailadres bij phishing: reportphishing@apple.com
Naar analogie kun je proberen een gewone e-mail te sturen naar: info@apple.com
Link: https://support.apple.com/nl-nl/HT204759