Waarom zie ik geen e-mails meer in Gmail?

Sinds een week zie ik geen mails meer in Gmail (in Google Chrome) op mijn Ipad. Als ik inlog via Safari of op een laptop dan zie ik ze wel.

Wat kan ik doen zodat ik mijn mails weer te zien krijg? Ik heb niets veranderd qua instellingen, dit was van het ene op het andere moment ineens zo.

Picture for question
3 jaar geleden
in: Internet
1.2K
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
In het scherm op jouw foto staat de tekst: "geen offline berichten". Dat staat los van je normale inbox. Waarschijnlijk moet je linksboven op de 3 streepjes drukken en daar een andere keuze maken
Iloon2punt0
3 jaar geleden
Die 3 streepjes werken niet, ik kan nergens anders voor kiezen helaas.
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Ik heb zelf even gekeken via Chrome. En bij mij werken de streepjes wel gewoon. Vervolgens kan ik kiezen tussen verschillende inboxen. Ik denk dat je fout klinkt (er naast bv of te lang)

Antwoorden (1)

Probeer de app te verwijderen en opnieuw te installeren of opnieuw in loggen. ik heb hier ook nog een site voor u misschien kan dat u helpen: https://gmailklantenservicetelefoonnummer.wordpress.com/2019/07/08/waarom-ontvang-ik-geen-e-mails-in-mijn-gmail-account/
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Iloon2punt0
3 jaar geleden
Ik gebruik de app niet. Is gewoon via Google Chrome...